POLITYKA JAKOŚCI USŁUG SZKOLENIOWO-ROZWOJOWYCH
„Najlepiej jak można”
Firma Immunolab Sp. z o.o. mając na uwadze satysfakcję Klienta oraz skuteczność nauczania jako główny cel Polityki Jakości usług szkoleniowo- rozwojowych przyjmuje oferowanie wysokiej jakości usług zgodnie z najnowszymi standardami.
Firma Immunolab Sp. z.o.o. zobowiązuje się do realizacji zadeklarowanego celu polityki jakości wg następujących zasad:
- Orientacja na i wsparcie Klienta oraz indywidualne podejście poprzez analizę potrzeb, oczekiwań Klientów oraz badanie opinii i wprowadzanie na ich podstawie usprawnień, nowych zagadnień i metod. Ponadto zapewniamy personalizację usług dostosowując je elastycznie do specyficznych indywidualnych wymagań Klientów. Oferujemy także poszkoleniowe wsparcie Klienta.
- Zapewnienie wysokich standardów kwalifikacji i kompetencji kadry szkolącej poprzez regularne szkolenia, ocenę pracy trenerów oraz dążenie do ich ciągłej motywacji i rozwoju zawodowego.
- Zagwarantowanie innowacyjności i nowoczesności usług poprzez zapewnienie odpowiedniej infrastruktury i wysokiej jakości metod i materiałów dydaktycznych, urządzeń i odczynników laboratoryjnych, dostosowanych do potrzeb uczestników oraz odpowiadających aktualnym wymaganiom i trendom naukowym.
- Monitorowanie i śledzenie skuteczności i efektywności szkoleń w stosunku do celów edukacyjnych oraz ocena standardów naszych usług szkoleniowych poprzez analizę kluczowych wskaźników.
- Zapewnienia bezpieczeństwa i komfortu uczestnikom szkolenia przez oferowanie ergonomicznych warunków szkolenia zgodnych z zasadami bezpiecznej i higienicznej pracy.
- Działanie w zgodzie z etyką i wymaganiami prawnymi, w szczególności w zakresie ochrony danych osobowych uczestników oraz ochrony własności intelektualnej. Transparentność i uczciwość poprzez jasne komunikowanie zasad oraz rezultatów usług szkoleniowych.
Zarząd Firmy zobowiązuje się do pełnego zaangażowania oraz zapewnienia zasobów dla utrzymania skutecznego Standardu Usług Szkoleniowo-Rozwojowych Polskiej Izby firm Szkoleniowych SUS 2.0 i jego ciągłego doskonalenia.
Zarząd firmy zapewnia, że pracownicy i trenerzy zapoznali się z niniejszą Polityką Jakości i są w pełni świadomi swojej odpowiedzialności za jakość oferowanych usług.
Zarząd firmy zaświadcza, że Polityka jakości jest powszechnie stosowana w organizacji oraz systematycznie poddawana przeglądom pod względem przydatności i aktualizowana w miarę zmieniających się potrzeb.
Zarząd, dnia 01.10.2024 r.
Dorota Lieder – Prezes Zarządu